تبلیغات
eshhhhhhhgh - قدرت تلقین در فروش

امروز:

قدرت تلقین در فروش

حدود یک ماه پیش و در سال ۲۰۱۵ جهت ان تریسی کتاب جدید ی نوشته است که نامش «فروش خوب » است. اما او تا به حال چندین کتاب کاربر دی جهت فروشندگان نوشته است، ولی این کتاب بسیار زیاد بیشتر شبیه دستورالعمل است نکات فرد دی زیادی جهت فروشندگان بازاریابان دارد. این کتاب هنوز به فارسی انتشار نشده است و به همین بهانه بخشی از مطالب کتاب به تمام افرادی که کارشان با فروش رابطه دارد تگذشته می‌شود.


راه اندازی فروشگاه اینترنتی

خرید فروشگاه اینترنتی

مردم به شدت از عناصر محیط اطرافشان تاثیر میپذیرند. این عناصر هیچجا به اندازه فرایند فروش مهم نیستند. با تعیین دقیق آن دسته از عناصر تلقین که در کنترل شما است و پس با بهکارگیری متناسب آنها در گفتگوهای فروش، اثری دائمیتر و مثبتتر بر رفتار خرید مشتری اقطعا لی میگذارید.
کارهایی وجود دارد که انجامشان میتواند اثری ناخودآگاه، تلقینی قوی بر رفتار مشتری اقطعا لی داشته باشند. به یاد داشته باشید که « تمام چیز با اهمیت زیاد است!» هر کاری که در گفتگوی فروش انجام میدهید یا مفید است یا مضر. هر عمل یا حرف شما در حضـور مشتری یا شما را به فروش نزدیکتر می نماید یا از آن دور می نماید . همهچیز با اهمیت است.
ارزش فرد

نخستین علت تلقین، شخصیت شما و نوع رابطهتان با مشتری است. زمان ی مثبت، گرم و دوست ها ه هستید رفتاری شاد دارید، اثر مثبتی بر مشتری میگذارید؛ درنتیجه بیشتر مشتاق شنیدن سخنان شما است و راحتتر متقاعد می شود .
عمق باور شما به خوب ی محصول، خدمت یا شرکت تان نیز تاثیر تلقینی قوی مثبتی دارد. وقتی اعتقاد به بهتر ی محصول را با اشتیاق واضح جهت کمک به بازبینی زندگی یا کار مشتری ترکیب میکنید، مشتری ناخودآگاه و به شدت تحت تاثیر قرار میگیرد متقاعد می شود .
ارزش صدا

واضح سخن گفتن تاثیر تلقینی بسیار زیاد قدرتمندی دارد. افرادی که بلند حرف میزنند جهت گفتن واژگان انتهایی هر عبارت تُن صدایشان را بالا میبرند، اثرگذاری زیادتری نسبت به افرادی دارند که تن صدایشان پایین است.
وقتی با شفافیت و اعتمادبهنفس سخن میگویید، اهمیت محصول یا خدمتتان بیشتر می شود و از محصول فردی که آن را با ولوم آهسته معرفی می نماید ، ارزشمند تر بهنظر میرسد. طرز بیان و روش سخن گفتن شما می بایست محکم و واضح باشد.
ارزش ظاهر

اثر ظاهر شما بر مشتری زیاد با اهمیت است. ۹۵ درصد تاثیر اولیه شما بر مشتری مربوط به لبـاس هایتان است. آدم ها عمیقا دیداری می باشند . متخصصین معتقد هستند که قضاوت اولیه در مورد شما در چهار ثانیه اول نخستین ملاقات صورت میگیرد.
وقت ملاقات با مشتری ظاهری جذاب داشته باشید خوب بپوشید. ضروری نیست خوشهیکل یا زیاد زیبا باشید. فروشندگان با ظاهر معمولی از فروشندگان زیبا جذاب خوب ترند، زیرا گروه دوم حواس مشتری را پرت میکنند.
برای موفق یت لبـاس بپوشید

شما بایستی «جهت خوب یت لباس بپوشید.» بایستی بهترین ظاهر ممکن را داشته باشید. بایستی آرایـش مناسب و جذابی داشته باشید. شخص موفق ی به نظر آیید که برای مجموعه خوب ی کار می نماید و محصول موفق ی را میفروشد. حتی افراد بد لباس و بیتوجه به تناسب اندام، رفیق دارند با افرادی معلت ه کنند که از این معین ات برخوردارند.
وقتی فروشنده جوانی بودم، بد لباس میپوشیدم ارزش اثر ظاهر بر مشتریان را نمیدانستم. روز فروشنده ابیشتر شدن مرا کناری کشید پرسید آیا مایلم چند نکته در مورد ظاهرم به من بگوید. خوشبختانه من اصلا مغرور نبودم. به او گفتم شادمان میشوم برای موفق یت بیشتر پیشنهاد اتی بدهد.
او کنارم نشست شرح اتی در مورد کاری مناسب داد. روش او را تا امروز به یاد دارم. از آن به بعد سعی کردم پیراهن و شلوار همموزیک بپوشم، کفشهایم را واکس بزنم لباس مناسبتر و زیبا تری بپوشم. بلافاصله فهمیدم مردم احترام به من میگذارند، با دقت زیادتری به حرفهایم گوش میدهند و بیشتر خرید میکنند. این نصایح چشـم انم را بر حقیقت باز کرد.
اثرگذاری اولیه

افراد در چهار ثانیه نخستین تاثیر را از شما میپذیرند و پس مجموعه تاثیراتی که از شما گرفتهاند را در مدت ۳۰ ثانیه جمعبندی میکنند. بعد از آن وارد وهله ای میشوند که روانشناسان آن را «تمایل به تایید» مینامند.
آنها دنبال دلایلی هستند تا تاثیر اولیهای که از شما گرفتهاند را توجیه کنند. چنانچه ظاهرتان در ۳۰ ثانیه اول اثری خوب ی بر مشتری نگذارد، مخالف جریان آب شنا میکنید و باید برای جلب تذکر و احترام مشتری سخت تلاش بکنید .
این مساله زمان رابطه با افراد خوب برجستهتر است، زیرا از افراد دیگر منتقدتر هستند و شما را دقیقتر قضاوت میکنند.
محصولتان را به بهترین شکل معرفی بکنید

چهارمین عنصر تلقین، محصول است. محصولتان را به بهترین وجه معرفی بکنید . تمام مطالب فروش می بایست تمیز، مرتب جذاب باشد. مشتری فکر می نماید که کیفیت مطالب فروش نتیجه مستقیم کیفیت محصول است. باید آنها را درجه یک نشان دهید.

آژانسهای املاک بازاری فوقالعاده جهت افرادی به شمار میآیند که در «چیدمان منزل» خبره هستند . کارشناس وارد خانهای می شود که جهت فروش گذاشته شده و پیشنهاد میدهد مبلمان یا چیدمان را عوض کنند، فرشها رویه کابینتها را عوض کنند خانه را مرتب کنند تا زیبا تر جذابتر به نظر آید. این تاثیر دیداری، اثر فوقالعادهای بر جذابیت خانه، قیمتی که خریدار میپردازد سرعت فروش آن میگذارد.
بر طبق اصل قدرت تلقین، هرچیزی که مشتری میبیند، میشنود یا حس می نماید بر تصمیم خرید او یا نخریدن تاثیر میگذارد. تمام چیز خیلی مهم است.


نوشته شده در : یکشنبه 11 بهمن 1394  توسط : میهن بلاگ 99.    نظرات() .

feet issues
شنبه 18 شهریور 1396 07:27 ق.ظ
I every time emailed this web site post page to all my associates, for the reason that if like to read it afterward my links will
too.
mcdowelllrscixeokk.jimdo.com
سه شنبه 24 مرداد 1396 11:28 ق.ظ
Excellent site you've got here.. It's difficult to find excellent writing like yours these days.
I truly appreciate individuals like you! Take care!!
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر